1. Het optreden als administrateur van uw VvE conform de wet, de akte en het reglement van splitsing van eigendom.
2. De zorg voor het voldoende verzekeren en verzekerd houden van het gebouw tegen schade als gevolg van brand; het afsluiten van andere gewenste c.q. noodzakelijke verzekeringen.
3. Het opstellen van een ontwerpbegroting voor het “komende” verenigingsjaar.
4. Het éénmaal per jaar organiseren, convoceren en bijwonen van de algemene ledenvergadering alsmede het verzorgen van een presentielijst ten behoeve van de vergadering
5. Het verzorgen van volmachten ten behoeve van leden die verhinderd zijn de vergadering bij te wonen.
6. Het opmaken en versturen aan de leden van de notulen der ledenvergaderingen. Omtrent de agenda, de ontwerpbegroting, de vergaderdatum, tijd en plaats, wordt tevoren (schriftelijk) contact opgenomen (met de voorzitter) van de vergadering
7. Het bijhouden van de ledenadministratie en de eventuele mutaties in het ledenbestand
8. Het behandelen van alle assurantiezaken aangaande de Vereniging van Eigenaren met inbegrip van de begeleiding van schadeafwikkeling en dergelijke.