085 212 1810 info@actiefvve.nl

Financieel administratie

1. Het optreden als administrateur van uw VvE conform de wet, de akte en het reglement van splitsing van eigendom.

2. De zorg voor het voldoende verzekeren en verzekerd houden van het gebouw tegen schade als gevolg van brand; het afsluiten van andere gewenste c.q. noodzakelijke verzekeringen.

3. Het opstellen van een ontwerpbegroting voor het “komende” verenigingsjaar.

4. Het éénmaal per jaar organiseren, convoceren en bijwonen van de algemene ledenvergadering alsmede het verzorgen van een presentielijst ten behoeve van de vergadering

5. Het verzorgen van volmachten ten behoeve van leden die verhinderd zijn de vergadering bij te wonen.

6. Het opmaken en versturen aan de leden van de notulen der ledenvergaderingen. Omtrent de agenda, de ontwerpbegroting, de vergaderdatum, tijd en plaats, wordt tevoren (schriftelijk) contact opgenomen (met de voorzitter) van de vergadering

7. Het bijhouden van de ledenadministratie en de eventuele mutaties in het ledenbestand

8. Het behandelen van alle assurantiezaken aangaande de Vereniging van Eigenaren met inbegrip van de begeleiding van schadeafwikkeling en dergelijke.

01.

professionaliteit

Wij onderscheiden ons door professionaliteit en betrouwbaarheid in combinatie met onze lokale betrokkenheid en jarenlange ervaring in VvE beheer.

02.

Uitstekende service

Wij garanderen een uitstekende service en bereikbaarheid en zijn 24/7 open voor calamiteiten. U heeft een vast aanspreekpunt binnen uw team, dit teamlid is steeds gemakkelijk bereikbaar.

03.

Directe lijnen

Actief VVE Beheerder staat onder leiding van dhr. Yakup Sorgucu die jarenlang ervaring heeft in het beheren van Vereniging van Eigenaren van beperkte tot zeer grote omvang.